تبلیغات
hasti-z - فرمان موفقیت در فروش
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

   

فرمان موفقیت در فروش
شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 09:07 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست محمد ترابی | ( نظرات )
۱. اندیشه : فروش در ذهن شماست

طرز فکر شما که رویکرد فروش شما را شکل می‌دهد، بیشتر از هر بخش فرایند فروش تعیین کننده‌ی پیامد فروش است. چهارچوب ذهنی و طرز فکر دوست ها ه، متبسم، مشتاق، با اعتماد، مثبت، خوداتکا، مهربان آماده بدون تشویش تمام در ذهن شماست که به جیب شما ختم می‌شود.


فروشگاه

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

اقطعا لا بارها با این اندیشه ات وارد مکالمات فروش شده‌اید که «این یک قرار ملاقات بهتر نیست، این فروش اقطعا لا صورت نمی‌گیرد.» یا حالت برعکس زیبا با فکر می‌کنید «او یک مشتری بالقوه‌ی بهتر است. آنان به کالای من نیاز دارند. کالای مرا رفیق دارند و مرا نیز رفیق دارند. در این حالت قطعا فروش روی می‌دهد.»

اندیشه در مورد ‌ی آنچه می‌خواهید، به خودباوری شما بستگی دارد خودباوری شما بر مبنای آمادگی شماست. داشتن آمادگی کامل بر طبق خواسته‌های مشتریان نوعی اطمینان به ایجاد می‌کند.
اقدام:

پیش از قرار ملاقات بعدی خود بنویسید که چه چیز خوب ی روی می أهد، چه انتظاری دارید که پیامد مثبت وجود داشته باشد در انتها مکالمه بنویسید که چه کاری می‌توانستید جهت خوب کردن آن انجام دهید.
۲. باور: یک سیـستم اعتقادی سه بخشی ایجاد بکنید که نفوذناپذیر باشد

خودتان، محصول و شرکت فعال در آن را باور داشته باشید وگرنه فروش نخواهید کرد. سیسـتم اعتقادی شما تعیین کننده‌ی سرنوشت شماست؛ نه فقط در فرایند فروش، بلکه در حرفه شما.

اکثرا ٌ شنیده‌اید که نخستین چیزی که به فروش می‌رود، فروشنده است این که مشتری شما را پیش از خدمت، محصول مجموعه شما می‌خرد. جهت اینکه چنین مسئله‌ای روی دهد باید خودتان را باور داشته باشید. این خودباوری در شور و هیجان وقت عرضه، زمانی که در تلاش جهت انتقال پیام خود، متعهد کردن مشتری وادار کردن او برای خرید از هستید، آشکار خواهد شد. این خودباوری در اشتیاق و اعتمادبه‌نفس شما نمایان خواهد شد.
اقدام:

۳ پرسش را با برای چه بنویسید. چرا مجموعه م را باور دارم؟ برای چه محصول و خدماتم را باورد دارم؟ برای چه خودم را باور دارم؟

جهت اینکه در باورها تخصص پیدا بکنید ، هر بار که مشتری را ملاقات می‌کنید از او بپرسید که جهت چه شما، محصول کمپانی شما را باور دارد در ادامه بپرسید دلیل خریدش از شما چیست؟
۳. تعهد: یک رابطه یا تعهد شخصی را گسترش دهید یا اینکه گفتگوی فروش (خرید) را شروع نکنید

از اصل یادگیری پیشاپیش استفاده بکنید . مشتری بالقوه‌ای که به گفته های شما طرفدار می‌باشد را به چنگ آورید بگذارید به شما وفادار باقی بماند.

با سوال کردن آنان را درگیر بکنید . تلاش بکنید در آنان تبسم ایجاد بکنید ، دوستی ایجاد بکنید تا حدودی ارتباط برقرار بکنید و اگر همه‌ی این ها میسر است، رابطه ایجاد بکنید . مشتری از همان لحظه‌ای که وارد می‌شود فرایند فروش را شروع می‌کنید، در مورد شما قضاوت می‌کند. ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید: « وقتی تمام امور مساوی ند، مردم رفیق دارند از دوست ها خرید کنند. وقتی تمام امور نامساوی ند، باز هم رفیق دارند از دوست ها خرید کنند».
در یک محیط آرام تعهد ارتباط در بین افراد به صورت دوست ها ه برقرار می‌شود. شما نمی‌توانید معین بکنید که طرف دیگر چگونه دوست ها ه رفتار خواهد کرد، اما ۱۰۰ درصد روی خودتان کنترل دارید.

اقدام: در مورد آخرین فروش‌های فکر بکنید . بنویسید که چطور آن فروش‌ها شروع شدند. دوست ها ه بودند؟ آیا شروع جلسه ‌ی فروش، احساس راحتی داشتید؟ هر ارتباط تلفنی یا ارتباط فروش را با گفتکوی غیر رسمی ولی معنی‌دار شروع کنید.
۴. کشف: مردم برای نیازهای خرید می‌کنند، نه نیازهای شما

نخست نیازهای آنان را پیدا بکنید علت خرید مردم زیاد ارزشمند تر از «نحوه‌ی خرید آنان است». «آنچه قصد فروش دارید» را بر طبق خواسته های خرید مشتریان بشناسید، نه بر طبق نیازهای فروش خود. مردم می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند تولید کنند، سود ببرند موفق باشند. نه مشت حرف بی اهمیت در مورد ی شما.

بهترین بخش در مورد پیدا کردن «دلایل خرید» مشتریان شما این است که به طور کامل شما را از آنچه رقبایتان برای فروش انجام می‌دهند، مفرق سازد.
۵. پرسش : پرسش ‌های غلط به پاسخ‌های غلط منتهی می‌گردند

پرسش ‌ها قلب فروش به شمار می‌روند. پرسش ‌ها فرایند فروش را به فرایند خرید تبدیل می‌کنند.
پرسش ‌ها حقایق انگیزه‌های خرید را روشن می‌کنند.
پرسش ‌هایی را بپرسید که باعث شود مشتری بالقوه در مورد خودش فکر نماید پاسخی مطابق میل شما بگوید. سوال های شما باید هوشمندانه و مفرق از سوال ‌های رقبا باشد، زیرا شما (به طرز ناخوشایندی) با رقبایتان قیاس خواهید شد بدتر از همه، مشتریان بالقوه شما خسته و بی‌انگیزه‌تر خواهند شد.
اقدام:

در مکالمه فروش بعدی خود ۱۰ سوال بزرگ داشته باشید، اطلاعات بیشتری در مورد مشتری بدست آورید و ایده‌های ارزشمند ی را که مشتریان می‌توانند از آن‌ها سود ببرند، کسب بکنید .

چنانچه این کارها را بکنید، سوال ‌هایتان را بپرسید، گفتگوی ارزشمند ایجاد بکنید آنان را درگیر بکنید ، در انتها «سفارش» مال شما خواهد بود.

مهارت در سوال کردن را زمانی بهتر بررسی بکنید که مشتری بالقوه می‌گوید « سوال زیاد عالی بود، قبلا هیچ‌کس این را از من نپرسیده بود».
۶. پذیرش: ی فروشی صورت نمی‌گیرد، ببینید قصور از طرف چه فردی بوده است

اگر مشتریان شما را به خاطر قیمت نپذیرفته اند، این تقصیر از طرف چه فردی است، تگر تلفن شما را جواب نمی‌دهند، تقصیر کیست؟ اگر تصمیم گرفته‌اند از رقیب بخرند، تقصیر کیست؟ شما.
خود را سرزنش نکنید، مسؤلیت آن را بپذیرید از آن درس بگیرید. به جای سرزنش کردن، جهت چه فکر کردن را امتحان نمی‌کنید؟ بعد از اندیشه ، نوشتن را؟ در مورد کاری فکر بکنید که می‌توانستید برای چیزی یا فردی که آن را سرزنش می‌کنید انجام دهید. قادر به پیشگیری از آن بودید؟ می‌توانید دفعه بعد، نتیجه‌ای مفرق ایجاد بکنید ؟
۷. سود: جهت ایجاد رابطه بفروشید، نه جهت کمیسیون

جهت کمک به مشتریان خود بفروشید. به آنان کمک کنید تا بسازند، پیروز شوند، تولید کنند و سود ببرند؛ بدین ترتیب شما نیز فروش خواهید کرد. کسب درآمد شما را به مشتریان وفاداری می رساند که شما را به دیگران ترجیح داده‌اند و حاضرند به شما تاییدیه هایی به خاطر ارزش خوبتر بدهند.

اگر مشتریانی وفادار، روابط ی بهتر مسیری کامل داشته باشید، فروش‌ها می‌توانند قابل پیش‌بینی باشند. اما اگر مسیر شما خالی یا ناقص باشد و تنها یا دو مشتری بهتر در انتها دوره‌ی فروش داشته باشید و «قصد شما انجام گرفتن فروش باشد». تضادی بین نیازهای شما نیازهای مشتریان ایجاد می‌گردد. اگر مشتریان شما را به عنوان « نیازمند به آن» مشاهده کنند، کمی عقب نشینی می‌کنند. حس ریاکاری چیزی است که از سوءاستفاده دلهره سرچشم ه می‌گیرد.
اقدام:

به ارقام خود نگاه بکنید ببینید جهت تولید به چه چیزی نیاز دارید. حال برگردید ۱۰ فروش آخر خود را بازبینی بکنید .
۸. اثبات: یک تاییدیه از صدها محصول فروش ارزشمند تر است

این تاییدیه مدرک واقعی از آنچه شما هستید آنچه انجام می‌دهید، می‌باشد. تاییدیه‌ها می‌توانند یک میلیون بار خوب از بهترین فروشندگان جهان بر ایرادها غلبه کنند.؛ به مخصوص تاییدیه‌های صوتی و فیلم دیدنی یی

تاییدیه‌های شواهدی می باشند که نشان می‌دهند شما همان کسی که می‌گویید هستید یا نه؛ و این که محصول و خدمات شما به همان شکلی که می‌گویید عمل می‌کند یا نه. تاییدیه های تصویر ی حابین فروش هستند و چنانچه به درستی استفاده شوند، نوعی سلاح فروش انبوه به شمار می‌روند.
اقدام:

یک دوربین فیلم جالب تهیه بکنید (ممکن است از قبل یکی داشته باشید)، به ۵ نفر از بهترین مشتریان خود زنگ بزنید بگویید رفیق دارید آنان را ملاقات بکنید . در طول ملاقات، از آنان بخواهید برای چند دقیقه در مورد ‌ی دلیل این که شما را گزینش کرده ‌اند یا برای چه محصول و خدمات شما را تنخاب کرده اند حرف کنند.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید
Foot Issues سه شنبه 17 مرداد 1396 02:41 ق.ظ
If you desire to increase your knowledge just keep visiting
this website and be updated with the hottest information posted here.
Foot Pain جمعه 13 مرداد 1396 08:13 ب.ظ
I'll immediately grasp your rss feed as I can't to find your
email subscription link or e-newsletter service.
Do you have any? Please permit me recognise in order
that I may just subscribe. Thanks.
http://jolineNeeb.jimdo.com جمعه 13 مرداد 1396 03:54 ب.ظ
Howdy! This article couldn't be written much better!
Reading through this article reminds me of my previous roommate!
He continually kept preaching about this.
I am going to send this information to him. Pretty sure
he will have a good read. Thank you for sharing!
How does Achilles tendonitis occur? شنبه 7 مرداد 1396 09:05 ق.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you
knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet
my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time
and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything.

I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
manicure سه شنبه 22 فروردین 1396 04:34 ق.ظ
Wow, fantastic blog format! How long have you been running a blog
for? you make blogging glance easy. The overall look of your website is magnificent, as smartly as
the content material!
manicure دوشنبه 21 فروردین 1396 03:57 ب.ظ
Hi there, I would like to subscribe for this blog to obtain hottest updates, so where can i do it please help.
تبادل لینک شنبه 14 فروردین 1395 10:37 ق.ظ
سلام
سایت پرچم های سیاه شرق با بیش از 30 هزار اندکس گوگل و 12000 خبر منتشر شده تمایل خود را جهت تبادل لینک با شما اعلام میدارد.
شرایط
1- ثبت سایت ما به اسم پرچم های سیاه شرق
2 - فقط سایت و وبلاگ های مذهبی ، سیاسی ، اخلاقی
با تشکر
http://shargh.us/fa/
آبادگران ابنیه و محیط سه شنبه 4 اسفند 1394 11:26 ب.ظ
زمانی‌ كه‌ همسرم‌ با من‌ است‌، حاضر نیستم‌ فقر و تنگدستی‌ خود را با تمول‌ معاوضه‌ كنم‌ و او را از دست‌ بدهم ‌. بوستر
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر